SkyWay projekti raames jätkatakse mudelite valiku suurendamist, siinkohal ei käi jutt üksnes transpordimoodulitest, vaid ka teestruktuurist – lisaks ÖkoFest 2018-l tutvustatud UniWindile algasid hiljuti ÖkoTehnoPargis ettevalmistused uue ülikerge trosstrassi katsetamiseks.

“Hoolimata sellest, et trass on ülikerge ja väikese kandevõimega, saab sellega lahendada raskeid ülesandeid. Kõnealust tüüpi trassi saab rajada mistahes külla, asulasse, maamajani, üle kõikide jõgede, kuna trasside vahelõigud võivad olla kuni 2-3 km.  Tegelikult on see nõukogudeaegse rahvaauto analoog, nagu Žiguli ja Zaporožets – odavad ja hõlpsasti toodetavad, olles paljude jaoks ainus taskukohane sõiduk,” kommenteeris uustulnukat SkyWay peakonstruktor Anatoli Junitski ÖkoFestil.

Mihhail Kiritšenkole andis intervjuu SkyWay taristu, taglastuse ja katseseadmete osakonna juhataja Juri Kaštšuk, kes räägib meile lähemalt nii uuest rajastruktuurist kui ka Uniwindist.

Originaal: https://skyway.capital/et/novosti/likerge_skyway_kiiruse_kvaliteedi_ja_hinnavit/https://skyway.capital/et/novosti/kergeimast_kergem/

 

%d bloggers like this: