SkyWay Unicari reisijatele mõeldud mudelis asendati mehaaniline vedrustus pneumaatilisega. Lähemalt rääkisid täiustusest šassii konstrueerimisbüroo insener-konstruktor Vladimir Võrvitš ja kooste KB juhataja Ivan Romanenko.

Ekspertide sõnul on uut tüüpi vedrustuse paigaldamine vajalik rataste müra ja vibratsiooni minimeerimiseks. Seda tehnoloogiat on varem rakendatud UST, Inc. iseliikuval kaubaveomudeli šassiil, mida praegu katsetatakse Sharjahis. Õhkvedrustus on Araabia Ühendemiraatides näidanud häid tulemusi ja seda saab nüüd kasutada ka teiste trosstranspordiliikide jaoks.

Mis on tehtud

Inseneride ees seisis ülesanne paigaldada õhkvedrustus töötavasse masinasse, sekkudes minimaalselt olemasolevasse konstruktsiooni. Selleks asendati Unicari jäik puhver, mis varem tagas amortisatsiooni, pneumaatilise silindri ja pneumaatiliste torude vastu. Tulenevalt asjaolust, et vedrustus muutus pehmemaks ja selle käik suurenes, oli veojõumooduli sees vaja lisaruumi. Selle probleemi lahendamiseks suurendasid ettevõtte spetsialistid veidi sõiduki enda mõõtmeid. See võimaldas paigaldada ka vedrustuse taseme jälgimissüsteemi, mida saab nüüd veebis jälgida.

Milliseid tulemusi saavutati

Uus vedrustus võimaldas saavutada Unicari sujuva sõidu võrdselt äriklassi autodega. Samuti on täiustuste järgselt vähenenud reisijatele mõjuv mürakoormus. Ja mis kõige tähtsam, tehtud parandused aitasid konkurentide ees saada täiendava eelise.

Uudise originaalteksti saate lugeda vene ja inglise keeles UST, Inc. ametlikul veebilehel

Investeeri SkyWay arendamisse ja võida SkyWay edust!

 

AVA ENDA TASUTA VEEBIKONTO

%d bloggers like this: