Kahe kuu eest rääkisime esmakordselt SkyWay uuest veeremimudelist – troopilistes tingimustes kasutatavast unikarist. Seda mudelit arendatakse osana trosstranspordi ehitusprojektist Sharjah uuendusliku tehnoloogia pargis (AÜE). Toona külastasime meie enda ettevõtte, Trosstehnoloogiad («Струнные технологии»), tootmisüksust ja rääkisime uue mudeli arendamise eesmärgist ja eripäradest veeremite osakonna juhi Andrei Zaitseviga.

Hiljuti saabus unikar U4-431-01 katsetamiseks SkyWay ÖkoTehnoParki. Sõitsime Marina Gorkasse ja küsitlesime pardasüsteemide konstrueerimisbüroo juhtivat inseneri Dmitri Ulasenit, kuidas kulgeb tellimustöö ja mille poolest erineb ÖkoFesti külalistele teada-tuntud unikar mudelite seeria uusimast liikmest, unikar U4-431-01:

«Transpordivahend – troopiline unikar. Valmistatud spetsiaalselt kasutamiseks Lähis-Ida kliimatingimustes. Erinevalt eelnevalt ÖkoTehnoPargis juba nähtud sõidukist on see unikar varustatud kahekordse peamootoriga, mis suurendavad energiavaru, täiustatud jahutussüsteemi ja kahekordset mikrokliima süsteemi reisijate jaoks. On ka teisi uuendusi, kuid kõik need on vajalikud, kohandamaks sõidukit töötamiseks kuumas kliimas ja luua reisijatele mugavad tingimused.

Praegu, kasutuselevõtu katsetuste esimesel etapil, teeb see unikar esimesed sõidud rööbastee struktuuris. Kõik sisseehitatud sisemised reguleerijad peavad olema konfigureeritud, süsteemid on omavahel seotud, nii et kõik toimib sünkroonselt.

ÖkoTehnoPargis peab unikar läbima veel täieliku alusvankri, vedrustuse ja pidurdusrežiimide katsetused jäiga rööbastee struktuuril. Siis võetakse see lahti, parandatakse, monteeritakse uuesti kokku ja saadetakse sarnaste katsetuste tegemiseks painduval rööbastee struktuuril.

Katsed viiakse läbi selleks, et tuvastada unikari võimalikud puudused enne sertifitseerimist. Kõik esinevad vead parandame siin, ÖkoTehnoPargis. Meie kolleegid eksperimentaalse tootmise üksuses aitavad meil seda teha»

Originaal:
https://skyway.capital/news/new?id=410

%d bloggers like this: