8. novembril ilmus Eesti Ekspressis Toivo Tänavsuu kirjutatud artikkel, mis räägib SkyWay projektist.

Avaldame artikli koos meiepoolse vastulausega, kus täpsustame mõningaid aspekte ja fakte.

TaevaTee.ee vastus artiklile:

Tere, Toivo!

Lugesin Teie artiklit Eesti Ekspressis pealkirjaga „Kes tahab saada miljonäriks? Taevaraudtee peibutab Eesti inimesi“

Minu nimi on Jan-Sander Simmerman, olen TaevaTee.ee looja ja SkyWay projekti aktiivne investor. Avaldan selle kirja koos Teie artikliga ka TaevaTee.ee veebilehel ning facebook-is. Oleksin väga tänulik, kui selle vastuse ka Ekspressi veebis avaldate, siis saavad lugejad kogu loo kohta veidike selgema pildi.

Soovin Teid tänada hea reklaami eest, Ekspressis reklaamimise peale poleks ise tulnudki. Pean siiski ütlema, et artikkel oleks võinud olla oluliselt põhjalikum ning rääkida veel rohkem projekti olemusest ja võimalustest.

Selles kirjas täpsustan mõningaid Teie väljatoodud fakte ja väiteid.

Kirjutasite: „Pealegi olla „sõltumatud eksperdid“ juba täna hinnanud Skyway (paljuski veel paberil ja futuristlikel eskiisidel oleva) tehnoloogia väärtuseks 400 miljardit dollarit!“
Täpsustan: 400 miljardit on intellektuaalse vara väärtuseks, kui tehnoloogia on sertifitseeritud ning töötab. Firma intellektuaalse varana arvestatakse vara koguväärtust. SkyWay looja Anatoli Junitski kodulehelt võib lihtsa vaevaga leida temale väljastatud patendid, kaubamärgid ja sertifikaadid, mida on lugematul hulgal.
http://www.yunitskiy.com/author/press_en.htm

Kirjutasite: „Skyway kinnitusel on juba tuhandeid projekte soolas, taevaraudteed igatsetakse väidetavalt nii Brasiilias, Indias, Austraalias kui ka Euroopas.“
Täpsustan: Siin on lingid intervjuudega erinevate riikide esindajatega:

Intervjuu Pärsia Lahe Riikide Kaubanduskoja (FGCCC) peasekretäri hr. Abdul Rahim Naqi‘ga:
https://www.youtube.com/watch?v=SCvcHub61xY
Intervjuu Brasiilia linna Ipatinga meeri hr. Sebastiăo Quintăo‘ga:
https://www.youtube.com/watch?v=UBcbS8OCsdE
Intervjuu India Himachal Pradesh’i osariigi arenguministri hr. Sudhir Sharma‘ga, Indiasse on SkyWay’d hetkel plaanis rajada vähemalt 130 000 km:
https://www.youtube.com/watch?v=x7cPbseOPK8&t=139s
Hiljuti külastas SkyWay kontorit ka India suursaadik Valgevenes, hr. Pankaj Saxena, link:
https://taevatee.ee/skyway-india-suursaadik-valgevenes/
Intervjuud SkyWay Australia juhi, Lõuna-Austraalia endise transpordiministri hr. Rod Hook’iga, Austraalias on SkyWay’st huvitatud enam kui 100 firmat:
https://www.youtube.com/watch?v=MZgVkTZl8mg&t=2s, https://www.youtube.com/watch?v=0HGsJyhtcKE
Hiljuti käis hr. Junitski visiidil Austraalias tutvumas esimeste aadressprojektide asupaikadega. Sellest kirjutas hr. Hook ka oma LinkedIn’i blogis ning see kirjutis on tõlgituna hõlpsasti leitav ka meie kodulehelt:
https://taevatee.ee/rod-hook-anatoli-junitski-visiidist-austraaliasse/

Kirjutasite: „Liivakant toob välja, et isegi dalai-laama on andnud oma positiivse energia Skyway ettevõtmisele ning esimene pilootprojekt pannaksegi püsti tema residentsis.“
Täpsustan: India aadressprojekt dalai-laama residentsis on plaanis valmis saada hiljemalt 2020. aastaks. Trassi pikkuseks saab olema 15km.
Link artiklile India majanduslehes Financial Express:
http://www.financialexpress.com/india-news/dharamsala-to-boast-of-worlds…/
Hr. Anatoli Junitski koos delegatsiooniga visiidil dalai-laama residentsis:
https://www.facebook.com/TaevaTee/posts/293093171180073

Kirjutasite: „Mees käis ise koos bussitäie eestlastega suvel Valgevenes katsetusi vaatamas ning pärast seda soovitab kõikidele pereliikmetele ja tuttavatele „paketid ära võtta“
Täpsustan: 1. juulil toimus Valgevenes Marina Gorkas SkyWay ÖkoFest, mille käigus demonstreeriti investoritele SkyWay veeremeid. Oma käega võis katsuda Unibaiki, Unibussi ja Unitraki. Käisin üritusel ka isiklikult kohal ja jäin nähtuga väga rahule. Soovitan isegi pereliikmetel ja tuttavatel „paketid ära võtta“. Üritust külastas ligi 5000 investorit.
Video ÖkoFestist:
https://www.youtube.com/watch?v=xvOVk9gJpuw&t=1s
TaevaTee galerii ÖkoFestist:
https://www.facebook.com/pg/TaevaTee/photos/?tab=album&album_id=282831852206205

Kirjutasite: „Leedus oli Anatoli Junitskil paari aasta eest suurem pahandus, kui ta tahtis algul just seal püsti panna katsepolügooni, kuid sunniti riigist lahkuma süüdistatuna rahapesus ja pettuses.“
Täpsustan: Käesoleva augusti alguses lõpetas Leedu prokuratuur kriminaalasja SkyWay ja Anatoli Junitski suhtes.
Videolugu Leedu kohtusaagast:
https://www.youtube.com/watch?v=yqzl8_uIZ2M&t=52s

Jagan Teiega artiklit Läti uudisteportaalist, mis kajastab SkyWay osavõttu oktoobris Riias toimunud rahvusvaheliselt messilt „Energia ja keskkond 2017″:
http://www.infotop.lv/article/ru/pochemu-sky-way-na-vistavke-v-rige-bil-…

Jagan Teiega eestikeelset tõlget artiklist India ajalehes Indian Express, mis kajastab SkyWay osavõttu New Delhi’s toimunud rahvusvaheliselt messilt “Rahvusvaheline Raudteetööstuse Mess 2017”:
http://epaper.indianexpress.com/1391091/Indian-Express/October-12,-2017#page/6/2

Ehk olete kursis auhinnaga Kuldne Kaarik, mis on transpordimaailma Oscar. Kuldset Kaarikut antakse välja alates 2005. aastast ning eestlastest on selle saanud Hugo Osula aastal 2014. SkyWay teenis Kuldse Kaariku aastal 2017.
Artikkel SkyWay Kuldse Kaariku pälvimisest:
http://rsw-systems.com/news/skyway-golden-chariot?lang=en
Kuldse Kaariku koduleht:
http://www.transportaward.com/index.php

Lõpetuseks soovin Teid kutsuda Valgevenesse külastama Marina Gorkat ning tegema reportaaži otse SkyWay sünnikohast. Saate isiklikult SkyWay veeremeid katsuda ning nendega sõita. Õigel ajastamisel on kindlasti võimalik korraldada ka kohtumine ning intervjuu Anatoli Junitskiga. Usun, et see külastus muudaks Teie muljet SkyWay’st kardinaalselt, sest tegu on tõesti revolutsioonilise projektiga.

Tänan Teid veel kord hea reklaami eest ning soovin Teile edu Eesti ajakirjandusmaastiku kvaliteetsemaks kujundamisel ning Bonnier’i preemia püüdmisel!

Parimate soovidega,
Jan-Sander Simmerman
TaevaTee.ee looja
+372-555-29-068

Investeeri SkyWay’sse, Päästa Planeet! 🙂

Artikkel Eesti Ekspressis:

RATSA RIKKAKS!

Vene päritolu „uue põlvkonna transpordifirma“ Skyway Capital otsib Eestist julgeid (kergeusklikke) rahastajaid, lubades neile pudrumägesid ja piimajõgesid. Inimesed ja kaubad liiguvad taevasse ehitatud rööbaste ja trosside ämblikuvõrgul sujuvalt, loogiliselt ja õrna vilina saatel kui vetevulin allikal. Ei mingit loodussaastet, liiklusummikuid, õnnetusi ega stressi. Sinagi lebad muretult basseini ääres, naudid puhkust ja maitsvaid kokteile ning mõtled: planeet on puhtam ja siin on minu käsi mängus! Kuidas kõlab? Umbes sellist tulevikku kuulutab nn trossrööbastranspordi tehnoloogiat arendav firma Skyway Capital. Uljas ettevõte on võtnud nõuks päästa planeet Maa ning peibutab „maailma suurima transpordifirma“ kaasomanikeks astuma lihtsaid investoreid.

LUBADUSED ON FANTASTILISED.

Nii näiteks kirjutatakse, et Skyway aktsiaid saab praegu osta kuni 500kordse soodustusega. Firma kodulehel seisab mustvalgel lubadus: kolme kuni viie aastaga on investeering kasvanud vähemalt 1000 korda. „Eluaegsed dividendid“ jäävad tiksuma igast sellel tehnoloogial baseeruvast projektist, mis kusagil maailmas ellu viiakse. Pealegi olla „sõltumatud eksperdid“ juba täna hinnanud Skyway (paljuski veel paberil ja futuristlikel eskiisidel oleva) tehnoloogia väärtuseks 400 miljardit dollarit! Kuna asi on tõsine, rõhutatakse vajadust teha investeerimisotsus viivitamatult. Sest julgete päralt on tulevik ning mida varem projektiga kaasa tullakse, seda suuremad boonused kaasnevad. Ära on toodud ka mõned näited investeerimismaailmast, et jätkuks inspiratsiooni. Näiteks kirjutab Skyway koduleht, kuidas virtuaalprillide tootja Oculus Company väärtus nagu rakett pooleteise aastaga nullist kahe miljardi dollarini kerkis. Samuti kuidas 1976. aastal asutasid Steve Wozniak ja Ron Wayne firma Apple. Wayne’il nappis ettevõtmisesse usku ning ta müüs oma osaluse 800 dollariga maha. Täna oleks see osalus väärt 50 miljardit. Või kuidas 1998. aastal investeeris David Cheriton Google’isse 100 000 dollarit ja on täna miljardär. Kui uskuda Skyway kodulehte, võid sinagi oma Eesti keskmise palga või pensioniga olla tulevikus miljonär. Ettevõte võrdleb end Google’i ja Apple’iga. Kellel vaba raha investeerimiseks pole, saab Skyway aktsiaid osta ka järelmaksuga!

Firma veebis olevasse investorikeskkonda iga mats siiski ei pääse. Selleks tuleb registreeruda ja omada ka „avajat“ seestpoolt. Keskkonda sisenedes avaneb kirju pilt kõikvõimalikest investeerimispakettidest, üks ahvatlevam kui teine. Diil on lihtne: mida rohkem aktsiaid ostad, seda soodsam hind. Mida rasvasem pakett, seda odavamalt saad aktsiad ja seda rohkem boonusena veel väärtpabereid juurde. Alustada võib mõnesaja euroga. Näiteks seeniorpaketis saad 400 dollari eest 32 000 aktsiat, tasuda võid 50 dollari kaupa kuus ning kui uskuda Skyway lubadusi, on need aktsiad mõne aasta pärast väärt juba tuhandeid. Eraldi paketid on vanuritele, õpilastele ning näiteks vanematele oma laste tuleviku kindlustamiseks. Ühestki investeerimisega kaasnevast riskist pole juttu isegi poole sõnaga. Skyway kinnitusel on juba tuhandeid projekte soolas, taevaraudteed igatsetakse väidetavalt nii Brasiilias, Indias, Austraalias kui ka Euroopas. Skyway asutas Valgevene päritolu insener, leiutaja ja geenius ­Anatoli Junitski. Idee olla idanenud tal peas juba 40 aastat tagasi, kui mees oli tegev kosmosetööstuse vallas. Ta mõtles, et küll oleks tore sõita mööda taevaseid raudteid (rööbastel või trossidel), kuni paarikümne meetri kõrgusel maast. Jääb ära kogu maapinnale ehitamise peavalu (kõik, mis näiteks Rail Balticu puhul pahameelt tekitab), rööpaid taevas hoidvad postid võivad olla üksteisest üsna kaugel. Junitski hakkas vaikselt asja ajama. Kuid ühel hetkel tuli rahvas kokku, avas rahakotirauad ning toetas. Nüüd on mõne aastaga Valgevenesse Minski lähistel asuvale endisele tankipolügoonile püsti pandud EcoTehnoPark, kus esimesed taevaraudteed paigas ja testimisel. Plaan on lõpetada järgmisel aastal testid ning saada tehnoloogia sertifitseeritud. Siis käibki suur plahvatus ning otsekui paisu tagant vallandub üleilmne megaäri. SKYWAY KINNITUSEL on juba tuhandeid projekte soolas, ootamas kannatamatult katsetuste lõppu. Taevaraudteed igatsetakse väidetavalt nii Brasiilias, Indias, Austraalias kui ka Euroopas. Üks suuremaid ­taevaraudteid – kui uskuda Skyway ­kodulehte – hakkab kulgema marsruudil London-Berliin-Moskva-Tokio – 60 miljardit eurot väärt diil. Lisaks on tulemas raudtee ­reisimiseks ümber Austraalia ehk liinil Mel­bourne-Sydney-Brisbane (80 miljardit eurot). Rööpad plaanitakse vedada ka Moskvast Minski ja Vilniuse kaudu Kaliningradi ning isegi Araabia Ühendemiraatide kõrbesse. Mitte ühtegi puudust ei paista sellel tehnoloogial olevat. Vähemalt Skyway neid ei nimeta. Selline transport on kiire, odav, roheline, turvaline, trass kestab sada aastat ning on kasutatav kõikjal (läheb „läbi“ mägede ja jõgede). Kiirusel 500 kilomeetrit tunnis saad poole tunniga Tallinnast Tartusse. Ja naudid oi milliseid maalilisi vaateid sealt ülevalt…

OKTOOBRIS LAHATI SKYWAY maailmapäästmise missiooni Tallinna TV saates „Maatriks“. Saatekülalisteks olid tippsportlaseks tituleeritud Mihkel Liivakant ning Tallinna endine abilinnapea, visionäärina esitletud Vladimir Maslov. Skyway koduleht nimetab Maslovit firma meeskonna liikmeks. Mõlemad saatekülalised kiitsid firmat taevani ning leidsid, et ­Eestis võiks esimesed taevaraudteed kulgeda näiteks Tallinnas Laagna teel või marsruudil sadam – kesklinn – Tartu maantee. Hoia alt, Elon Musk, oma vaakumtoru-Hyperloopiga! Liivakant toob välja, et isegi dalai-laama on andnud oma positiivse energia Skyway ettevõtmisele ning esimene pilootprojekt pannaksegi püsti tema residentsis. Kuna Skyway ajab inimestele kärbseid pähe paljudes riikides, on sellel juba väidetavalt mitusada tuhat investorit, kes üheskoos olevat projekti panustanud sadu miljoneid eurosid. Vello, üks Skyway rahastajatest, manitses juba kevadel Ekspressi mitte maha magama elu parimat investeerimisvõimalust. „Maailm on julgete päralt ja risk annab elule vürtsi!“ kirjutas ta. Vello panustab enda sõnul Skywaysse nii palju isiklikku raha kui võimalik ning tema eesmärk on saada kokku miljon aktsiat. Mees käis ise koos bussitäie eestlastega suvel Valgevenes katsetusi vaatamas ning pärast seda soovitab kõikidele pereliikmetele ja tuttavatele „paketid ära võtta“. „Tütrele piisas kolmest minutist – ta tegi paketi ära. Praegu saab aktsiaid veel sentide eest, kuid varsti läheb see asi üle maailma laiali. Tulevad ka rahakamad investorid sisse ja siis pannakse ilmselt võimalus osta aktsiaid järelmaksuga kinni.“

KUI HELISTADA FIRMA eestikeelsel leheküljel taevatee.ee asuvale kontaktnumbrile, vastab Heli, kes ütleb, et töötab Skyway heaks nõustajana. Ta on varem tegutsenud tervendajana, andnud koolitusi, kuidas „ühenduda kõrgematel sagedustel võnkuva energiaga“, et „kaasloojana oma maailma muuta“. Heli ütleb, et on investeerinud Skywaysse juba „päris palju“, võtnud „miljoneid aktsiaid“. Iga investeeringuga kaasneb tema sõnul küll risk, kuid seda hindab ta selle projekti puhul „väikeseks“. Heli väitel on Eestist Skywaysse investeeringuid teinud koguni 3000–4000 inimest. „On ärimehi, tavalisi inimesi, pensionäre, pered on kindlustanud oma laste tulevikku.“ Naine jutustab põhjalikult arengutest Valgevenes, kus kiirusel kuni 102 km/h olla tehnoloogia juba sertifitseeritud ning praegu on väljaehitamisel 22kilomeetrine trass, et testida ka kiiremaid taevaronge. TEGELIKULT ON INSENER JUNITSKIL Skywayga veelgi suuremad plaanid. Kui kogu planeet Maa saab kaetud taevaste rööbastega, kavatsetakse ehitada „köisraudtee“ Maa lähiorbiidile ehk kosmosesse! „Aga enne tuleb emake maa korda teha,“ hoiab visionäär Maslov eufooriat tagasi. Ka investor Vello tunnistab, et „tegelik raha tuleb kosmosest“. Nii ongi Skyway suur plaan ehitada kõigepealt mõned miljonid kilomeetrid raudteid Maale ning nendelt investeeringutelt saadud dividendid suunata kosmosetrasside ehitusse.

FINANTS­INSPEKTSIOON ON HOIATANUD SKYWAY EEST

Finantsinspektsiooni huviorbiiti sattus Skyway selle aasta alguses. Inspektsiooni laekus kaebus vanemalt naisterahvalt, kellele pakuti kohvikus agressiivselt Skywaysse investeerimise võimalust. Pakuti, et investeeringu saab teha ka laenuraha eest. Finantsinspektsiooni turujärelevalve divisjoni juht Kristjan-Erik Suurväli ütleb, et firmal pole õigust kaasata avalikult raha, sest ta pole registreerinud investeerimisprospekti. Samuti on Skyway eest hoiatanud Leedu ja Belgia finantsjärelevalve. Ettevõtmisel on olnud selged püramiidskeemi tunnused – vanadele olijatele on lubatud hüvesid uute liitujate arvelt. Ehk iga investor ehitab ise „õnne“ oma õuele, liites süsteemiga ­uusi inimesi. Leedus oli Anatoli Junitskil paari aasta eest suurem pahandus, kui ta tahtis algul just seal püsti panna katsepolügooni, kuid sunniti riigist lahkuma süüdistatuna rahapesus ja pettuses. Katsetused jätkusid Valgevenes ning Junitski jüngrid näevad toimunus vandenõud.

Artikli link: http://ekspress.delfi.ee/kuum/kes-tahab-saada-miljonariks-taevaraudtee-peibutab-eesti-inimesi?id=80076570

SkyWay Unibuss liuglemasSkyWay looja Anatoli Junitski koos Dalai-laamaga SkyWay kaubavagunid UniTruck'id

%d bloggers like this: